ny design.

ny design uppe så nu lär det bli mycket mer inlägg
 (jag undvek att blogga förut för jag hatade layouten så mycket.)
idag höll jag nästan på att försova mig men min kära moder ringde mig och pratade med mig i typ en kvart. då kom jag nästan upp försent ändå, haha. sen gick jag på fel tåg. (höll på att åka mot åkersberga, skulle ha vart fett kul att hamna bland alla gangsters och wannabe-hoolies (a)) men sen i sista sekunden så fattade jag varför det inte var andra människor på tåget och bytte till tåget mot österskär! haha. jag är smart.

sen har det väl vart en allmänt vanlig skoldag, ehm, kommer dock inte ihåg nånting.
var på UM och träffade anita idag också och det var väl sådär, det var inte lika bra idag som det brukar vara, men okej, det fick väl duga. sen åkte jag tillbaks till skolan och hade en ovanligt slö mattelektion. fattade ingenting. lyssnade på sonata istället. alla tycker jag är så jävla konstig för det (liksom brudar som bor på östermalm ska fan i mig inte gå runt och spela wow och lyssna på metal, vad fan äre med dig?)

anna skäms förresten över mig för hela wowgrejen men jag är stolt och dessutom har jag nåt att prata om med killarna nu och det är lite coolt (de tycker nog att det är roligt när jag har nåt annat att komma med än huruvida jag ska köpa senaste numret av elle eller inte.)

sen åkte jag in till stan med johanna och linnea, träffade patrik :D vi promenerade in till solna centrum och de köpte hamburgare åt mig (jag ska tydligen bli fet :*) och vi hade det allmänt trevligt och fikade på sandys också fast jag satt mest där med min förbannade cheeseburgare.

och ja sen myste vi väl lite allmänt bara och köpte bullar på hemköp och sen åkte jag hem till mitt kära östermalm och oj hoppsan vilket långt blogginlägg det blev nu. haha. förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0