:)

det är bra. det är skitbra. har skrattat hela dagen haha. patetiskt!!!
att se dig vara så övertygad om var du har mig gör mig bara mer beslutsam om att visa dig att det är över nu.
det är över. över, över, över! jag vill inte ha dig. jag vet det. det känns verkligen i hela kroppen nu, att om du skulle ändra dig och vilja börja om allt igen så skulle jag faktiskt tacka nej. jag skriver det inte heller för att övertyga mig själv om att det är sant längre heller. jag vill bara hitta ett sätt att övertyga dig. hur? jag vet inte. men det är över nu. nu är det verkligen slut. nu mår jag bra. nu vill jag bara vara själv, festa och ha kul med mina vänner här och må bra, bra, bra, bra, bra! fylla sexton och tapetsera om mitt rum. baka scones och dricka darjeeling. ligga i min säng och råplugga så jag höjer slutbetyget och kommer in på samhälls-humanistiska. vinna. jag ska vinna!

i'm a winner lalala. ladida. hejdå :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0