distraction is a good thing

även om det varken är seriöst eller igång igen på nåt sätt så är det precis vad jag behöver nu, lite pirr-i-magen sådär, liksom så jag inte tänker på vem som bråkar med mig och varför. äsch jag ska inte deppa alls, det är ju ingen större förlust om man tänker efter, vilket är en hälsosam syn på det hela.

jag älskar att mysa i mitt rum som jag har möblerat om, det är sjukt mysigt med alla lampor och så, och myslampan på nattduksbordet och linas kvällsbok 1&2 på magen och laptopen i knät, lyx hehu.
och min lilla svarta kisse essy vid fötterna, mjawr <3

och så msn, och så kontakterna, och så kontakten, liksom HEJ HALLÅ!
undrar om han tänker så eller om han nästan har glömt det precis som jag.
man kan ju undra hehu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0