håll mig hårt eller släpp mig helt

1. vad roligt det skulle vara att vara tillsammans med nån som är typ, komiker 24/7. det skulle ju vara lattjolajban hela tiden alltså! men sen iofs, om personen ifråga skämtade hela tiden, under sex också (!) kanske det inte skulle bli lika trevligt. typ "ah, ah... vet du? det här påminner mig om en rolig historia! .. oh.. två tjocka irländare gick in på en bar...." ja, ni fattar. ibland passar skämt helt enkelt inte. fast om en enda farmor/mormor/gammelmoster till petar på mig på någons bröllop och säger "snart är det din tur!" så ska jag börja göra samma sak mot dem på begravningar.

2. sakta men säkert börjar mitt rum fyllas av mina ägodelar igen. skönt! men jag har precis upptäckt att det var mer plats att breda ut dem på när jag hade en hel lägenhet. nu blir mitt lilla rum plötsligt JÄTTEtrångt.

3. usch, vad jag är sjuk. det är roligt att vara singel när man är frisk och, kanske full vad vet jag? men när man är sjuk vill man bara krypa upp i nån killes famn och låta honom krama lite på en med sina starka armar. och då blir man medveten om hur jättefrisk man plötsligt känner sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0