så _jävla_ skönt!

vet inte varför, men är bara så otroligt lättad över att jag kan lägga allt bakom mig nu :)
är gladare, stabilare, lyckligare och mer "safe" än vad jag har varit, nånsin!
dessutom är det så skönt att känna att jag faktiskt gör något för min egen skull och pluggar upp betygen nu.
och det är jääävligt najs att vara singel och så också, har inget behov av något annat just nu, så skönt! :)
nu förstår jag äntligen att det var för det bästa. mår ju så sjukt mycket bättre nu, liksom, man kan helt enkelt inte deppa ihop, nu kan jag ju ta alla erfarenheter och lära mig, så kommer nästa förhållande bli asmycket bättre, känns verkligen så :) nej usch. skulle aldrig ha deppat från början. både förtjänar och vill ha något helt annat nu, vilket är mycket bra. varken längtar efter eller saknar någon, är inte olyckligt kär, är verkligen helt.. mig själv just nu bara.

och medicineringen fungerar verkligen, har märkt en sån otrolig skillnad, är så stabil i humöret och mår så mycket bättre, skrattar hela tiden också trots att jag har världens taskigaste humor! aah. nej var bara tvungen att skriva av mig ;D

är bara så glaaaad! äntligen så kan jag med 100% ärlighet säga att jag tillhör mig själv nu och inte någon annan. liksom mitt hjärta är mitt igen! :D och återigen är det superskönt =) hoppas det håller i sig bara, men tänker aldrig sjunka så lågt att jag börjar be om att få det värsta som kan hända mig tillbaks igen. måste stå på mig bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0