08:fyrtionågonting.

Det är så fashion att gå upp tidigt och dricka kaffe och planera vad man ska köpa för kläder. Så fashion. Så 2008. Så Alex. Nej - vänta. Inte ett dugg Alex. Inte alls. Fram tills ett par veckor sen drack jag inte ens kaffe. Fram tills ett par veckor sen hade jag inte ens ett jobb, och alltså inga pengar! Awhut.

Iallafall, eftersom jag nu är så himla FaShIoN idag, så tänkte jag liksom bara dela med mig av att den första belöningen till mig själv för att jag har klarat av min första lönemånad på katapult blir lite kläääder. <3 Och väskor. Osv.

Och sist och slutligen: jag har äntligen förstått mig på hur min mp3 fungerar. Tack, det tog serifuckingjöst nästan ett år. Nu ska jag lyssna massor på MGMT och vänta på att mamma reagerar på att det bara är en kvart tills jag börjar. <:o)

Kommentarer
Postat av: Isa

Sätt upp bilder på vad du köpte sen! :D nyfiken

2008-11-18 @ 11:34:53
URL: http://nejmenisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0