?!?!½<3)))(peaceNlovebr0

Vilken sjukt konstig kväll?!
Känns som att jag har drömt ihop allt, det är nog för att jag är så stressad osv.
Första dan på Abbe&Emma, var rolit rolit <3
ELLER så är det för att allt var typ ett sånt där "IS SHE FOR REAL??!??"-moment, men ja. Nog om det, för Karro och jag har redan bestämt att vi ska bli sheyens bästa vänner, baka kakor och sådär. :DDDDD

Karrokarrokarro kommer kanske hit nästa helg åh fy shit ska åka pulka med henne då, dricka te och visa cepeåland och mysa och prata och träffa harry och träffa alla mina awesomenissar och sådär och ska visa henne min klädbutik och ska tälta i harrys rum och åka pulka nerför stadshusbacken <3<3<33<33<3<3<3

Eller så tar vi in på vandrarhemmisch och leker brittiska turister som hatar åland, kan bli sjukt roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0