Abbe & Emma

...så heter vår nya butik! :) Jag röstade dock på Revålt, tyckte det passade så bra när vi redan har anarkistskåp :( Men oki.

Sitter med jonas och david vid datorerna och de bara klagar på min heliumfilm ;< Alla killar hatar den, alla sheyer tycker den är söt. Nu klagar Jonas på min blogg också. :@ Nu kollar de på nån film där de äter levande fisk. FY. Fy vad vidrigt.

Snart kommer mamma hit med mitt avgångsbetyg som Alle behöver och lunch i form av marinerad kyckling med nån koriandergrey och potatis, tror jag? Eller ris kanske. Lite curry. Namnamnam. Gud vad gott. Mmmmmmmmmmm.

Just det, vad var det jag skulle säga, när butiken öppnar kommer jag vissa veckor gå från 11-17 mellan onsdag och fredag :) Skönt att få sova ut lite, mindre skönt att sluta när butikerna stänger. [mad]

Kommentarer
Postat av: Ellinor S

Verkar som att du fått värsta toppen jobbet ju ;D

2008-11-11 @ 11:52:24
URL: http://estehlin.blogg.se/
Postat av: Isa

Säg till när ni öppnat butiken så ska jag komma dit o kika någon gång när du är där :D

2008-11-11 @ 15:11:57
URL: http://nejmenisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0