är det onsdag eller torsdag?

vaknade av att mamsen stod och ropade att klockan är 08:15. knasig. mobilalarmet var fortfarande på, stod att det skulle ringa 06:50. jätteknasigt. fick skjuss till katapult, fick lite morgonkaffe, sen minns jag inte vad vi gjorde, men sen gick jag ner till verkstan och gjorde en liten låda. hehehe.

sen fick jag höra att privatlärarN mirre var däruppe, så jag sprang upp och hade hemska förväntningar, typ att det skulle vara en sur och tjock tant från typ godby som höll stenhårt på DAS DISCIPLINE, med tysk brytning (varför skulle hon ha tysk brytning, om hon nu kom från godby? jag har konstiga fantasier) men det var världens underbaragulligaste tant på 75+ som hade en supersnygg kappa och läderhandskar och visade sig vara något av en matematisk filosof. UNDERBAR!

hon: jag är ju vad man kallar en naturvetare.
jag: jo, jag har massor med såna i släkten. morfar var en...
hon: jodå, jag kände till din morfar! och din pappa.
jag: jaha... (tänker i mitt stilla sinne att hon förmodligen har gått på nån av pappas konserter eller liknande)
hon: jo, vi är ju båda vinterbadare, så vi stötte på varann ibland på stranden på vintern. jag hade iallafall bikini, men inte din pappa, höhöhö. nä men han hade ju snygg kropp, så jag klagar inte [wink][wink]
jag: ehe..hehe... hehehe... [facepalm]

kvällen spenderades först på stan med jenny och sen med kartoffel, krigsoffret christoffer. firren miiiiiin. potta.

Kommentarer
Postat av: Ellinor S

asså det där med mobilen har hänt mig två gånger denna vecka också, sjukt skumt!

2008-11-07 @ 23:44:09
URL: http://estehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0