blogg skapa arkiv design inställningar

hej.
de senaste dagarna har jag känt stor ångest i mitt liv då jag inte längre orkar göra något, är helt fysiskt utmattad. nu är det liksom ett mirakel att jag ens orkar lyfta fingrarna för att skriva ett inlägg, det känns illa. jag var i stockholm igår, vandrade runt med mor min och barnen, försökte hamna med på tjuvlyssnat.se genom att vara sjukt kul hela tiden, det lyckades inte. vi drack massa kaffe och köpte massa kläder och sen skildes vi åt eftersom vi skulle åka 2 differente båtar hem.

rosella var lika stökig som vanligt, hatar att åka den där dumma färjan, men en gammal utländsk man tyckte jag var söt och bjöd mig på 2 cigaretter, jag gav de till jonas som var med. kim var också på färjan men han gick det inte att diskutera nåt med för han var sur över att en anställd hade sagt åt honom att han inte får spela på pokermaskinen då han inte är 18 än.

sen gick jag hem till christoffer och sov, eller vi såg på star wars och tryckte i oss muffins, godis och popcorn och sköljde ner allt med cola, sen somnade vi vid typ fyra. är helt slut nu också och ska snart pallra iväg mig till honom igen, vill vara med honom men tanken på den långa promenaden lockar mig inte, jag är verkligen en zombie. funderar på att koka kaffe för det skulle få mig att orka, men sen vet jag ju att om jag dricker kaffe nu så kommer jag verkligen inte kunna sova.

det här blev verkligen ett skitlångt inlägg. ursäkta. jag är kär. i christoffer. massor. hela tiden.

ps: min mor har accepterat min blogg nu, så det blir nog inget tal om lösenordsskydd.

Kommentarer
Postat av: Isa

What? Gillar inte din mor att du bloggar? :o

2008-11-03 @ 15:58:04
URL: http://nejmenisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0