electrhoe nr 1

Haha, vågar ey skriva något om helgen. Min mamma kan läsa min blogg. Då blire farligt.
Fast jag kan ju tillägga (så du ej behöver oroa dig mamsen) att jag var snäll, duktig och skötte mig.

Vad hemskt att jag måste censurera min blogg såhär. Det är illa. Jättedåligt. Ablö.
Lägenheten är upptagen 28e. Det betyder att jag inte kan åka till fjollträsket och träffa Måns. Det betyder att den helgen kommer suga.

Saknar partaj med karrooooooooooo.
Saknar mitt godiiiiiiiiiis.
Saknar ej stockholm så jättemyckeeeeet.

Höll för övrigt på att dö när vi [jag och christoffer] var på tunnelbanan. Det var läskigt. Min puls var typ uppe i 220. Trodde jag skulle bli mördad eller nerslagen eller whatever. Okej, kanske att överdriva men okeyokeyokey. Det var liksom "hög-kontakt med det förflutna". Trodde icke att jag skulle reagera sådär. Kunde dock ha vart 21387548956790245 gånger värre.

Öh, over and out.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

"Saknar mitt godiiiiiiiiiis."



Du tog ju påsen med dig hem, medans jag fick typ 10 stycken från den. :<

2008-11-17 @ 16:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0