ITZ SATURDEY

Hej och hå och. Ja. En flaska med cola?
Idag ska jag minsann försöka hinna med lite fotoidéer. Typ. Blö. Vad ska man annars göra när det är så trist väder ute? Blir deprimerad. Inte nog med att man bor på Åland, inte nog med att man snart dessutom ska flytta till JOMALA av alla jävla kommuner på den här skitholmen, men så är det MULET också. Åland - ön som gud glömde. Inte för att jag tror på gud. Eller, ja, vad tusan, jag är agnostiker. Jag vet ju inte. [ödmjuk inställning]

Det var som när jag skulle skriva religionsprov och inte hade pluggat. Skrev "jag vet inte" på de flesta frågor och signerade provet med "jag är agnostiker". Religionsläraren tyckte det var skitkul. Verkligen. Lika kul som pappa tycker att han är när han skämtar om pms, eller "ojojoj ska du verkligen klämma i dig en till macka". a) PMS. Killar. Män. Grabbar. SLUTA retas när det gäller pms. Ni skulle inte överleva en dag med det. Sen att hanar ofta har lika mycket känsloliv som en average tesked är ju en annan sak. Ni skulle explodera inifrån. Brinna upp. Kaboff.

och b) Skämta om hur mycket EN TONÅRSTJEJ äter? EN TONÅRSTJEJ? Det krävs nog inte en Einstein för att inse att man är ute på farligt vatten då. Jättefarligt vatten. Med starka strömmar och hungriga krokodiler. OCH vattenfall samt vassa stenar.

vad sur jag var idag då.
skyller på åland.
fredens öar PFFT det är såna här miljöer som skapar massmördare.
ehehe.

Kommentarer
Postat av: Isa

Det är verkligen en superdupertrist lördag idag. Och att man är fast på denna holme, utan ett skit att hitta på, med bortresta vänner OCH regn gör definitvt inte saken bättre. Blä för idag :( (men fikan var mys)

2008-11-08 @ 13:39:39
URL: http://nejmenisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0