måndagsungjävel.

edit: herregud, detta inlägg blev det längsta någonsin.

knasig och lite stressig måndag, SISTA SOMMARLOVSDAGEN FÖR ALEX! i november, haha. ganska lyxigt, eller ja, jag har ju varit trött på det här sen ungefär... maj. så det blir skönt att få börja imorgon, lön och extrapoäng, jättetrevligt. riktigt lyxigt. hoppas de bjuder på kaffe också, en dag utan kaffe är nu oförståeligt för mig.

vaknade upp hos christoffer (på en måndag, tänk vad skönt att få sova ut och kunna åka hem lite när man vill sen med bussen), följde honom till skolan, sen ringde jag jenny, som hade slutat, så gick vi och drack kaffe och pratade.

sen satt jag kvar i typ en och en halv timme och läste och drack mer kaffe, sen när jag var på väg att gå mötte jag fanny (roliga var att jag höll på att smsa henne just då, skulle tala om för henne att en potentiell drömkille fanns inne på svarta katten, lång med mörkt lockigt hår och så pratade han franska, väldigt fanny), så då försvann en och en halv timme till då vi satt och tjattrade om släkten och kapitalism och dittan och dattan, jag tycker så mycket om fanny, hennes sällskap är top notch som vi säger på stureplan. ja, ironi, ni vet.

sen gick vi till sminkaffären (wowowo) och provade cirka trettiofyra olika foundations (jag såg ut som jokern när vi väl kom ut därifrån) sen försvann fanny, jag promenerade runt lite, kallade christoffer tönt eftersom han inte kom och tittade på mig när jag drack ännu mer kaffe, sen köpte jag en cool väst på, hrmhrm, en välkänd åländsk affär, kände mig som en cool rockbrud. typ.

provade även massa spexiga underkläder men kände mig mest som en clown när jag stod där och trasslade mig in i alla möjliga spetstrosor och bhar. inte smexigt alls. så jag köpte inget av det, mest för att jag inte ville sänka mitt ego mer än nödvändigt. räcker gott och väl med att jag skämmer ut mig i västar.

nu blev det typ ett jättelångt inlägg igen, men jag behöver skriva ner precis allting så jag kommer ihåg, för mitt minne beter sig som att jag antingen har fått alzheimers eller som att jag har överdoserat risperdal*.


* antipsykotisk medicin som gör att hjärnan och förmågan att minnas blir HELT FUCKED UP.

Kommentarer
Postat av: FANNY DEN STORE

bourgeoisie" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/Petitebourgeoisie.

Jag har insett en sak, vi är inte bara petite bourgeoisie, vi är HAUTE bourgeoisie <3. (Wooowoo som min rika väninna på en internatskola i bristol säger).

Det var en särdeles trevlig fika det där!! :D

X

2008-11-05 @ 13:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0