mellanslag

jag kan verkligen inte sluta bry mig.
jag bryr mig verkligen alldeles för mycket, fortfarande.
det är nästan så att det river lite där innanför på det där knasiga stället inne i kroppen som det brukar riva i när jag inte kan släppa taget om saker. fast, det kanske sitter mer i hjärnan? inte i bröstet, varför skulle något sånt sitta i bröstet?

[Alexatthediscos Ångest-känslor]
- En ganska stark känsla av att bli riven i bröstkorgen, inifrån. Dyker ofta upp när Disco är stressad eller bekymrad. Egentligen så upplever Disco faktiskt inga riktiga rivkänslor - det hade ju varit känselhallucinationer vilket klassas som schizofrent, vilket Disco inte är - men hon tycker att det låter ganska poetiskt samt träffande. Egentligen sitter allt inne i Discos huvud och hon borde lära sig växa upp och klara av sånt här.

Ja, whatever. Har aldrig påstått att jag inte låter mentalt labil efter klockan nio på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0