my name is FA. Anti Fa.

blöblöblö, håller på att ramla ihop. är så trött. SÅ TRÖTT.
Hade mysig kväll hos Sofia, vi spelade betapet osv. Såg på Fredag hela veckan och jag blev lycklig när jag såg Fred.
Sen gick jag hem till min käre inte-så-jävla-hemliga P19.

Imorse vaknade jag upp med världens huvudvärk, kändes som att jag hade blivit överkörd av ett tåg. Men det gick över när jag provade bota det med alla mina beroendeobjekt (kaffe, te, vatten, ostbågar och cola). Hihihåhå skönt.

Nu mina kära läsare (lol) ska jag ta en... wait for it... wait for iiit... POWERNAP!
Känner mig som om jag är typ är en av von Sydows alla offer. Skiter väl i henne. Måste vila lite ÄNDÅ, för jag och Pe-nittån ska se nya bond ikväll. Mmwiwii.

PS: Säg grattis, för vi har stått ut med varandra 3 månader imorgon, och jag totalvägrar att ladda upp den där paintbilden och skämma ut mig igen.

Kommentarer
Postat av: maria

haha grattis :D

2008-11-22 @ 17:08:58
URL: http://hejjaghetermaria.blogg.se/
Postat av: Micha

höhö, Grattis :)

2008-11-22 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0