ni skulle bara veta

i vissa avseenden är jag lite (mycket) petit-bourgeois, eftersom jag ibland inte vill smutsa ner händerna. ahöhö. jag har till exempel aldrig bytt däck på en bil, men så är jag faktiskt en sextonårig flicka som inte är intresserad av bilar, så atte.... HURSOMHELST. idag fick katapultarna i uppgift att byta från sommardäck till vinterdäck på katapults två skåpbilar (misstänker starkt att de kunde ha gjort jobbet själva, men att det var lite för att vi skulle lära oss teamwork och se hur vi fungerar i grupp också). KLANTADE MIG SOM FAN. när jag var klar var jag dessutom svart i ansiktet av allt smuts, trots att de andra påstod att jag inte hade gjort nåt vettigt jobb alls, david sa att jag säkert bara hade smetat på lite gegga för att de skulle tro att jag hade vart flitig. :(

Sen satt vi inne vid matbordet och skulle svara på 20 frågor om typ arbetssökande och blahablaha och om man faktiskt skulle kunna skratta ihjäl sig så tror jag att jag hade varit död nu. Vi drack kaffe och fnizzade (med z, för att markera hur roligt det var) och sen till slut fick vi jobbet gjort också.

har även fixat skattekort idag, inte vanligt skattekort, utan skattekort med förmåner. Petit-bourgeois. Petit-bourgeois. Petit-bourgeois. Petit-bourgeois.

a: okej,  men nu ska vi vara seriösa här. vilken fråga skulle man kunna ställa till en arbetsgivare?
d: typ... är du ledig ikväll?
m: du måste ha blivit tappad på huvudet många gånger som liten.
gruppen: AWHRAHAHHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Isa

Härligt att du trivs så bra på katapult :> vad gör du i helgen?

2008-11-05 @ 21:08:59
URL: http://nejmenisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0