oh hurrigayne

27/11
365 dagar.
slog vad med mig själv om att jag ej skulle klara det.
det är med glädje jag förlorar det vadet.

jag undrar om det finns olika tidsdimensioner?
liksom, typ, någonstans i universum så händer allt som hände för ett år sen? (två år sen, tre år sen, fem år sen) om det finns så vandrar jag just nu runt någonstans i sverige och ringer vännerna och vet inte vad jag ska göra. vill maila ett-år-sen-alex, skulle vara najs. jag tänkte det för ett år sen också, samma grej, tidsdimensioner, fast då tänkte jag på framtiden?! och hoppades lite att framtidsalex skulle maila och säga att det faktiskt kommer fixa sig rätt bra.

här är saker jag ej vill gnälla på: (här kommer lite sentimentalt crap så alla som dizzar d, scrolla ner)
1. jag har världens gulligaste crew
2. har världens gulligaste karro som kanskekanske kommer nästa helg
3. har världens bästa killar i mitt liv (CP och Skywanker)
4. har världens softaste jobb
5. är ålands coolaste bilddagbokare!!! (självutnämnd men vafan)

här är saker jag VILL gnälla på:
1. fick reda på vad shafranov betydde. var fan inget coolt, som jag hoppades på. det är bara från "Saffran." Coolt. Jag heter Saffran. jag är en jävla krydda. gör jävligt goda bullar. passar bra till julen och allt. tja, vad heter du? -Alexandra Julkrydda.

Kommentarer
Postat av: KARRO!

kommer bli fett kendiz via din blooogg (H) OCH HALLÅ YES YES YES YES YES NÄSTA HELG TYP LIXOM BRUDEN!!!!!!

2008-11-28 @ 23:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0