snödag

Är hemma hos pedanten CP19 som dammar och bäddar sängen och såna grejer. Ganska roligt att observera hur han klättrar upp och ner över hela rummet för att få bort just den där lilla dammfläcken. Han ser så koncentrerad ut. Undrar om han kommer se lika koncentrerad ut när han mördar mig efter att ha läst det här inlägget. Tror att hans städvanor är ganska he(m)liga. Funderar på att gå och peta på honom. Nu skakar han täcket. Nu vet jag iallafall att jag ej behöver bli rik och skaffa hemhjälp om jag bara lyckas hålla kvar den här snubben! Haha nu fluffar han kuddarna också <3 Oj oj oj oj OJ!

Seriöst jag kommer inte leva länge till.
Är det värt det? Ja/nej

(om Du läser detta inlägg kan du dra slutsatsen att min sista handling i livet var att tycka att det var värt det.)

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag bäddade ju bara sängen ditt blockmongocp.

2008-11-23 @ 13:01:48
Postat av: Alexandra

Är det känsligt lr

2008-11-23 @ 15:12:26
URL: http://alexxxatthedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0