thank god it's friday

fridag. fredag. fredsdag. fred. frid. fri. helg!
ablö. första veckan på katapult är snart slut, det har vart ruskigt roligt vill jag lova.
nyss åkte vi in till stan och jobbade på emmaus, sorterade kläder osv, det är SJUKT svårt att inte se frysande små lettländska barn framför sig när man plockar fram barnkläderna som ska skickas, försöker alltid påta ner typ minst 30 varma fleecetröjor som egentligen skulle kunna säljas i butiken, men herregud åländska barn är ju redan bortskämda. :<

iallafall, jag måste nog seriöst lära mig att vara lite mer professionell för jag håller ju nästan på att börja tjuta när jag får fram typ babykoftor osv :D

nu sitter jag i datasalen, ja vi har en sån, med david som lyckades komma in på msn. det gjorde inte jag ablö. åt nyss lunch: ett STORT glas cola och två vetebullar. snart ska vi baka chokladmuffins <3 jag kommer bli tjock. eller åtminstone gå upp ett par kilo. de har nämligen kanelbullar och morotskaka i frysen, och alla som känner mig vet väl hur jävla svag jag är för morotskaka.

nu tänker jag gå för jag är rädd att david sitter och kikar på vad jag skriver. PHAIL. han får gå in och öka sidvisningsstatistiken precis som alla andra.

Kommentarer
Postat av: Isa

morotskaka<3333

2008-11-07 @ 16:46:21
URL: http://nejmenisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0