01:28

Det är mitt i natten och jag har såna där nattfunderingar och snart ska jag till stockholm. På lördag.
Och det är skönt att kunna gilla stockholm igen, det är skönt att inte behöva koppla stockholm till jättedåligt mående och ensamma nätter. Just nu är stockholm lite... där allt slutade, där allt pågick, och där allt började. Verkligen.

Måste skriva ner listor på vilka affärer jag måste gå till. Måste vara lite mer organiserad. Måste. Hatar måsten.

imorgon ska jag kanske umgås lite med jenny och jakob. och så P19 som är finazt, fast det är rebar också. (nej, rebar börjar bli gammal nu. måste hitta en ny rebar. khalid mustafa kan han få heta.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0