10 reasons for you to leave your house

Okej, partymood back on track. Lite åtminstone.
Pelle näru läser det här imorgon så titta ut genom fönstret och inse hur mycket åland suger och åk till storstan för där väntar trevliga människor och en pussglad flickvän i mysigaste sängen ever!
OKI!!!


10 bra orsaker för Dig, CP19, att lämna ditt hus den dag du läser detta:

orsak 1: Jag har massa matpengar, så det kommer finnas bacon i kylen, och jag lagar världens bästa bacon!
orsak 2: Jag har hittat mitt lypsyl så jag har JÄTTEpussvänliga lips nu oki!
orsak 3: Komkomkomkom<3
orsak 4: KARRO ÄR JU MED MIG! din karro! festivalkarro! bästa karro!
orsak 5: Vill du inte träffa erik, hampie och nevon? :(
orsak 6: jagjagjagjagjagjagjagjagjagjag
orsak 7: Mitt ansiktsuttryck när jag ser dig, okej?
orsak 8: därför att jag å det bestämdaste hävdar att du gillar att sova med mig
orsak 9: DÄRFÖR ATT JAG SÄGER DET OCH IBLAND BORDE JAG FÅ STYRA LITE!
orsak 10: bengans, hurry-curry, café string och en ascool konstutställning på detdär huset på sergels torg som jag alltid glömmer namnet på
hemlig bonusorsak 11: FÖR ATT JAG SEXAR REBAR OM DU INTE ÄR DÄR :@@@ (eller nej men grrr)


PS: smsa åtminstone när du har läst listan och tala om för mig hur bra orsakerna jag kom på är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0