13:25

Musik: Familjen
Väder: Soligt och lite blåsigt, typ.
Kläder: Uh huh, tshirt+tröja+svarta jeans mannen
Humör: DANZZZPARTEEEH
Sysselsättning: Diskuterar med nomS
Sysselsättning efter detta: Åka till sjukhuset och hälsa på kamrat Benjamin
Dryck: Coca-cola
Nåt nytt?: Jo, jag drömde att jag var bästis med Carrie Bradshaw, sen var jag henne också, jag fick styla henne inför en modegala och sen var vi och festade i ett gigantiskt rum med alla spritsorter i världen och saft+läsk+ALLT! Jätteknasigt. Miranda flyttade, för hon tyckte min (carries) toa var för liten nu när hon hade barn och så, och Brad Pitt (som egentligen var Lucke, men han såg ut som brad pitt i drömmen) sa till mig och miranda att han älskar oss mest i världen (mitt svar: "Du vet att jag inte kan säga samma sak tillbaks för fyfan vad det skulle svida om allt det här sket sig sen! Men jag känner samma sak")

Det fanns även en alkis i drömmen, som sprang runt i stora spritrummet och såg förtvivlad ut, han kysste sin Schweppesflaska och sa att hade det inte varit för läsken hade han varit förlorad. Jag tyckte det var ganska symboliskt och lite poetiskt och lite vackert och sorgligt på samma gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0