13:55 - stora planer

Pappa och jag diskuterade en Trip to New york.
Han sa kanske. Jag sa december. Vill fotografera i Central Park och äta på Saint Ambrose på East Side och åååh. Vill dit. Fast december kanske inte är smartaste tiden att åka, vi borde åka efter mars isåfall, i april kanske. Mycket trevligare på våren och jag har redan fastnat på EN amerikansk nyhetssändning tack vare snöoväder (Its 1995 and New York is experiencing the worst blizzard ever! But here we see someone who does seem to enjoy the snowy weather... -> kameran zoomar in på 3åriga alexandra som blir kastad i en stor snöhög, tack mamma <-)

Blöhöhööh. Tror jag ska gå och köpa en battery eller en cola eller nåt nu. Sen ska jag bada<3

Kommentarer
Postat av: Isa

JAG VILL OCKSÅ ÅKA TILL NEW YORK!!!

2008-10-07 @ 15:06:12
URL: http://nejmenisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0