15:16

i want yoooooou rockin' back inside my heart!

Nyss hemkommen från my dear P19 (ni vet, han som jag kallade "lite smått retarderad" i förra inlägget, men som är lika snäll som en valfri krambjörn)  och det har varit trevligt. (4,97 av 5 discobollar) Nu sitter jag och lyssnar på Julee Cruise, oja, bra musik, oja. Här lyssnas det inte på skräp.

Ikväll blir det väl party med energidryck och vitt vin, men smart som jag är så har jag ju inte tänkt på att jag fortfarande käkar penicillin. Då är nog en flaska vitt vin waaay för mycket (öh, det är det i vanliga fall också). Jag borde tänka på mitt alkoholintag faktiskt :( Och ta det lugnt ikväll för nästa helg blir det röj också, och det blir det med all säkerhet, fick mail från Jacke nyss! WEY! Min mentor kommer till fredens ö! Halleluja. (betyder att min sverigeresa kanske blir uppskjuten en dag eller två, men okej)

Planer: Ta reda på när jag kan åka till sjukhuset med Jenny och hälsa på stackars Benny, och hoppa i duschen om sisådär 15 minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0