15:56

Lite nya punkter:
  • Uppgraderad sömnmedicin har jag fått nu. Melatonin 3 mg, istället för 1 mg. Funkar utmärkt. Slocknar nästan genast. (De ville byta upp när de fick höra talas om min självmedicinering eftersom 1 mg inte bet alls.)
  • Jag slarvar med mitt Thyroxin, det är tydligen därför jag är så nere. Men när jag tar thyroxin som ordinerat går min puls upp och jag börjar nästan hyperventilera = jag tror jag har en panikångestattack = jag får en panikångestattack. Ond cirkel det där.
  • Jag kom precis på att min gamle far är ganska gammal, när han föddes hade Stalin fan fortfarande makten. Leskigt. Men ganska tufft att han ändå var med "där det hände", och jag frågade ut lite om det, han sa att han inte kommer ihåg så mycket, bara att han var glad över att de bodde i St Petersburg och inte Moskva, för där var det tydligen HEEEELT åt helvete. Alltså ännu mer åt helvete än vad resten av Ryssland var. Plus att det var precis efter andra världskriget, kan inte ha vart så superduperlattjo det heller.
Ayupp. Måste definitivt klura ut vad jag ska göra gällande Thyroxinet, för de påstår att jag inte fungerar normalt utan. Och så säger de att jag definitivt inte kan förlita mig på cola, gifter och pojkvän som medicin (trots att det gör att jag mår jättesuperbra!). Jevla läkarmänniskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0