19:13

Det är regnigt, mörkt, kallt, äckligt, blåsigt, grått, tröttsamt, och underbart vackert ute. Jag gillar hösten, minsann minsann.

Igår var det party, men smart som jag var åkte jag iväg med en bil, drack lite för mycket skumpa och kom inte tillbaks på 45 minuter. Hittade Andrea och Lucke, drack skumpa, grät, drack skumpa, inandades mycket tobaksrök (passiv rökning is the AWW YEAH, nej, mja, jo, nej.) och slutligen kom jag fram till att jag frös och var rödgråten och inte i dugligt skick att promenera hem, varav jag våldgästade stackars Christoffer för ungefär den femtioelfte gången den här veckan. Han som skulle spela, där låg jag och distraherade honom sen :3 (i-landsproblem kanske)

Öh. For your information så har jag lagat kyckling i sötsur sås med massa grönsaker och kinesisk svamp (VISST LÅTER DET BADASS)  till middag och nu är jag sjukt sugen på att gå till kiosken och köpa en fet colaflaska och bara njuta av vädret <3 Ska nog göra det, adjö. (Parlamentet börjar ju om 2 timmar ohyeah)

ps: christoffer är snarkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0