22:18

Christoffer är elak. Jag tycker inte om honom. Nu ska vi se 300. Usch vad han är dum. Han låtsas vara ointresserad av vad jag skriver också. Det är han inte. Ingen dum är ointresserad. :@@@@@@@@@

"Ska du med och köpa snacks till filmen?"
"Nä. Jag spelar tevespel istället."

"Hårspray?!"
"Nej, det är bara en grej som gör håret lite smidigare."
"Hört talas om dusch?"

Och nu sitter han och säger att det är JAG som är elak :@


Edit:
Nähä, vi ska visst inte se 300. Han ska visst bara klara den här banan i det och det spelet först. Jag har alltså vandrat den långa milen till select och köpt dyra ostbågar och blivit raggad på av snuskgubbar för DET HÄR. Okej.

Edit2:
Han bad om ursäkt på sitt eget sätt.

Edit3:
Snälla alla mina vänner, tro inte att Christoffer är helt cp. Han är bara lite, ja ni vet.

NU SLÅR HAN MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0