En PK-blogg.

Idag har jag endast rökt 4 paket tobak. Det känns bra att jag har lyckats trappa ner så mycket! Dock svider det ju fortfarande lite i halsen då min herpesinfektion inte verkar bli bättre, men jag har kommit underfund med att lite vodka tar bort större andelen av smärtan. Mitt största problem i livet är just nu att jag inte riktigt vet var jag ska gömma min påse med illegala droger, och sen det där med att jag verkar vara gravid med han busschaufförens barn, det blir nog jobbigt att tala om hemma. Menmen. Vem kunde förresten tro att klamydia sved så otroligt hårt? Ja jösses. Men att jag har syfilis är det enda som känns lite okej, för många coola kändisar har haft syfilis. Typ Hitler.

Vill förresten välkomna en ny läsare till min blogg, det är nämligen ingen mindre än min kära mor.


ps: hur får man lösenordsskydd på bloggen?!

Kommentarer
Postat av: Ellinor S

hahaha :D

2008-11-01 @ 15:06:44
URL: http://estehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0