men sepe

Oj, råkade visst väcka pelle. Öh. Ojdå. Bra, lite åhneeeeej som avslutning på dan. Nåja, han sa faktiskt att jag luktade potatislåda. Tur att det var ett sockerslisksms som väckte honom, och inte ett "DIN IDIOT VARFÖR SÄGER DU ATT JAG LUKTAR POTATISLÅDA"-sms. För seriöst, jag har ALDRIG i mitt LIV ätit potatislåda, än mindre hört att jag luktar som det.

Och sen väcker han mig jämt när jag sover över eller så sparkas han i sömnen så jag inte kan sova så jag TROR vi är kvitt nu. (tyckerommmmmmm<3)

Men på riktigt, POTATISLÅDA?

note to self: dränk dig i versaceparfym till nästa gång så ska vi se vem fan det är som luktar något egentligen.

Kommentarer
Postat av: Lampan

:D Potatislåda <3

2008-10-23 @ 10:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0