Nu bryter jag mönstret lite

För jag orkar inte hålla på och joxa med tidslaget, ni vet, rubriken är ju alltid vad klockan är när jag klickar på "Publicera". Hursomhelst. Underbar kväll igår. Satt och skrattade som en tok och filosoferade med både Gunnar och Benny utanför i höstmörkret. Vi pratade om att G håller på att läsa maskinteknik på högskolan (det är jätteintressant hur intresserant allt det där låter efter ett par glas) och att det mest är matte och fysik det handlar om. Usch, sjömanslivet är nog inget för mig.

Efteråt åkte vi på efterfest till Igge där Jacke gjorde en Scotch on ice till mig men det var för mycket för mig kände jag, så jag drack battery istället. Icke smart egentligen, min puls var ohälsosamt hög efter bara ett par klunkar. Blö!

Nu är jag hemma, är bakis, är trött och sliten, och i stort behov av bakis-käk. Så jag ska försöka lura mamma att åka till kotipizza och hämta en stooooor hawaiipizza och cola och sen ska jag spendera största delen av dan (tills bakisheten går över) i sängen med film, serietidningar, cola, stjerne mix och pizza. Mmmm älskar att vara fet.

Kommentarer
Postat av: Iuh

Du som är äckligt smal.

2008-10-19 @ 11:36:25
Postat av: alexandra

På internet ja.

2008-10-19 @ 11:50:57
URL: http://alexxxatthedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0