RUNDVANDRING DEL I

Med anledning av att inte alla har vart i mitt hemtrevliga hus i Ytternäs lägger jag härmed upp en rundvandring.


Det här är det första man ser när man kommer in i huset. Tegelväggen känner säkert en hel del igen eftersom den har fått vara bakgrund till otaliga egoshoots på bilddagboken. Till höger om den är pappas flygel och en "bokhyllevägg". Närmare bilder på det rummet kommer när han inte är där och jobbar och surar.



Det här är köket. Det är ganska stökigt nu, för vi åt nyss middag osv, och de hann inte plocka upp efter sig. Man kan också se pappas samling av olivoljor osv vid fönstret. Till höger finns resten av matsalsbordet och massa skåp med glas ämnade för alkoholhaltiga drycker, samt en assnygg stereo som jag inte får röra, och massa foton.



Det här är vår korridor. Till vänster ser ni pappas dator (touch is no-no.) Till vänster om det finns en soffa. Dörren längst fram går till syrrans rum. Den vita dörren till höger är badrummet. Den första dörren till vänster går till mitt rum, den längre bort går till mamsens och papsens rum/brorsans spelhörna.


Det här är vår toa. Den är jättestökig och har fult grönt ala plastgolv ala 70talet. Man ser mammas hästtävlingsrosetter och stuff. Samt en mycket ful keps.


Här är föräldrarnas sovrum. Det ser inte klokt ut för tillfället, för alla sängkläderna är nere i tvätten ikväll. Man ser lite av brorsans spelhörna (till vänster.)



Det här är min 11-åriga systers rum. Notera alla posters och minatyrhästar.



Det var allt för den här gången (mitt rum är för stökigt för att visas upp för tillfället. Dessutom möblerar/designar jag om hela skiten, så allt är fail. Men snart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0