W302 and the winner is

Okej. Ny telefon. Äntligen. Awie, awie. Har behövts under en längre tid. <3 Kom nyss hem och mår JÄTTEilla, kanske inte skulle ha druckit 5 koppar kaffe (igen?!) men nu gick det som det gick. Det är lite som med vodkadrinkar, börjar jag balja i mig så slutar jag fanimig inte förrän jag mår för dåligt. Men sen gör jag inte om det på ett tag förstås.

Nu ska jag lyssna lite på Veronica Maggio, perfekt pinsamhetsnivå. Sen kommer mamsen hem och jag hoppas vi hinner köra till Magique och köpa en varm tröja åt mig :( Hemskt att hon betalar mina grejor åt mig just nu men snart tjänar jag egna cash och då betalar jag tillbaks. Och slutar överkonsumera. :* (FÖR JAG FICK EN PLATS PÅ KATAPULT, ALALALALALA, HEJ OCH HÅ! GRATTIS ALEXANDRA!!!)

och jag var 17 år lalalala jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor

Kommentarer
Postat av: Isa

Kul med katapult :)

2008-10-24 @ 23:57:57
URL: http://nejmenisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0