02:16 AM

Jag kan inte sova vad jag än gör, så jag varvar nattpromenader med att komma in igen och skriva ner sömnlöshetsinspirerade texter i min hemlisblogg, jag ligger på gräsmattan och räknar stjärnor och när jag börjar räkna månar inser jag att jag är ganska trött ändå. Och det är långa texter om min lyckogardin och hur farligt nära den är ledsengardinen, om hur lätt det är att tvinna in sig själv och hur enkelt det är att dras ut, bort, från. Och jag får så finurliga idéer och jag kan inte sluta le.


There will be no kisses tonight
there will be no holding hands tonight
cause what is now wasn't there before
and should not be
I know I've broken some hearts, I understand
some firecrackers blow up in your hand
oh I fucked up, I've always tried to be true
But I would never kiss anyone
who doesn't burn me like the sun
and I remember every kiss
like my first kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0