12:53

Väckarklockan svek mig imorse, det var inte roligt. Försöker ju få min dygnsrytm att bli någorlunda normal, men vaknar jag efter 10 är det jättesvårt att somna i tid. Blä.

Hursomhelst, idag är det tisdag, och det är den 30 september, vilket betyder att jag får massvis med $$$$$ imorgon! (massvis, lol) Och antagligen lite småpengar idag så jag kan gå och köpa litervis med juice, jag har asamegajobbigt ont igen.

Äherm, borde kanske ta och föreslå sthlmsresan på lördag för mamsen. I bästa fall får jag tillräckligt med pengar att kunna köpa det jag behöver, i annat fall så kommer hon med och kan se själv vad jag väljer ut. Fast då måste jag liksom släpa med henne till comics heaven och såna grejer och det pallar jag inte :< Men oki.

Btw, nu finns det en ny, hysteriskt rolig grej i min blogg, scrollar man längst ner kan man få dagens horoskop. Oja, you're welcome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0