17:21

lonely is the room, the bed is made, the open window lets the rain in
burning in the corner is the only one who dreams she had you with her
my body turns and yearns for a sleep that will never come
well maybe i'm just too young
to keep good love from going wrong


Haha! Jag fick Trimopan precis som jag sa. En på morgonen och en på kvällen, jag mår redan mycket bättre. Duktit. Dessutom har jag ätit helt okej idag, plus att jag har satt i ett lass med smutstvätt i maskinen och tvättar nu! Vuxenpoäng! Sitter och planerar min artonårsdag med R, eller ja, vi sitter och säger att vi båda vill bli 18. Får ju inte en fest värd 300 000 kr som en viss blond Isabella, men oke-h.

Nu sitter jag här med rufsigt hår och har bestämt mig för att min emolugg ska bort snabbare än vad jag hade planerat. Det blir nog luggis. Rödrufsig lugg, vad charmigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0