:adsaflksdfdkfjgfkdsad blaaaah.

Jobbiiig. Hungrig. Trött. Gnällig.
har ont. jätte. sådär som jag inte har haft på två år, jag lyckas alltid glömma bort hur obehaglig den där smärtan är och så kommer den tillbaks och man bara: Aha, jo, just det, så här var det! (observera: fysisk smärta, icke psykisk. jag mår finemang för övrigt.)

Har inte hunnit äta nåt annat än en smörgås idag (och massa isté), märkte när jag gick hem från busshållsplatsen där var mamma släppte av mig att det inte GÅR att äta så lite och ändå hålla igång hela dan. Är trött och gick helt snett och vafan. Förut kanske jag klarade av att glömma bort mat, nu kräver min kropp mer av... mig. Kanske inte så konstigt.

Helgen får 2,5 av 5 discobollar. Tror jag ska gå och köpa chips nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0