anyone can play guitar (hero)

puss.
Har ont i huvudet. och i magen. Åt lite drömtårta hos mormor (hon fyller 78 idag, grattis!), och blä, det mår man inte bra av. Köpte fullkornsbröd och kavli baconost på hallen iallafall, och kallrökt lax, mums. Det åt jag till middag, går alltid lättast ner när man har valt själv, och sååå onyttigt är ju inte lax!

lyssnar på radiohead och dör lite, funderar på att hälla upp lite cola med is i och spela lite osv och sen ska jag ner i badet :) Gör nog så att jag inte går till Isa (jag mår inte tillräckligt bra för att partaja loss med dem), eller jag tänkte som så att jag går förbi och kramar dom lite och följer dem lite på väg mot stan och sådär. Smakar lite bål :>

du vet du vet din panik gör mig fullständig
du vet du vet din panik gör mig lycklig
du vet du vet nu vet du hur det känns att bli nekad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0