blö. :(

Torsdag, slutet av en månad, betyder att det är dags för läkarsamtal osv. Insomniasnack och vägning och såna grejer, inte så jätteunderhållande men vadtusan, jag måste väl. Brukar få åka och handla med mamma efteråt iallafall och då kan jag köpa hem lite god mat och energidrycker, jag är så sjukt sugen <3

Vet inte riktigt vad som händer typ. Jag var feeeedt emo för ett år sen, trodde jag var det fortfarande, men folk säger att de märker skillnader, att jag smygler, och jag sover och äter bättre och allt går liksom uppåt. Och jag orkar göra upp planer, men är fortfarande dålig på att höra av mig till folk. :( knasi. Men jajaja, alltså, öh. sociala livet går ner men mitt övriga mående ser ut att gå upp. Det är väl helt oki.

(eller nej, inte oki, ska bli jättebra på sociala punkten också, oki oki)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0