det är lite småborgerligt att slå sina barn...

...men rent djävulskt kapitalistiskt att slå MIG! AGRAWR! ENGARDE! FIGHT TO THE END! "okej"

sitter och sörplar oboy ur min muminkopp. tog nyss 54 egokort, varav 63% var i brösthöjd, "okej". upptäckte nämligen att man ser min bröstkorg om man fotar ur ett visst ljus, asacoolt. Verkligen. Sen satt jag och försökte göra om några miner som jag vet av ren instinkt att jag gör vid vissa tillfällen och det var verkligen på tiden, nu vet jag att jag ser ut som en apa när jag ler. "okej". Fast kanske inte vanligt leende då, men sådär "åh-pelle-pussade-mig-nyss-nu-ska-jag-le-fånigt", ett sånt leende. MÅSTE sluta. Detox now. Pew pew.

Ska vara med Petra och Andrea ikväll, sen ska jag sova hos @idspelle. Han har köpt nån film med han där som vi inte kommer ihåg namnet på fastän vi gör det men vi orkar inte skriva det för det är långt och jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

hihi fett kul :D

2008-09-12 @ 16:43:38
URL: http://estehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0