Ee ee ee

mercury.
puss på att det är måndag. tycker veckorna går sådär jättefort nu. det gör det iochförsig alltid när man har roligt, men nu är det verkligen som att all tid bara rusar iväg. 206 dagar kvar till födelsedag, wie. och 11 timmar och 34 minuter. Jag har exakt 8 euro och 40 cent på mig och ska ju fika med Fannylicious idag, men tror jag får lite extra av pappa. Lunch ska ju inte behöva gå på min knapra månadspeng (bööhhh låter så dagis) :<

d is for dangerous.
vet inte vad jag ska göra resten av dan sen bara. om 60 minuter måste jag dra ner till bussen, på den tiden har jag tänkt att jag ska hinna duscha+fixa mig och hitta kläder. i used to rule the world, lalala. Och så måste jag finputsa fannys böcker lite, det är dags att lämna tillbaks oscar wilde :<


blablabla, vi hörs väl om ett par timmar för just nu är jag mer aktiv på bloggen än vad jag är nån annanstans.

Kommentarer
Postat av: Isa

Ta en fika med mig nån dag i veckan när jag har tid? :)

2008-09-08 @ 11:50:44
URL: http://nejmenisa.blogspot.com
Postat av: Josefine

fin blogg :)

2008-09-08 @ 11:59:06
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0