good morning sunshinez

Dåligt väder. Jättecpdåligt väder. Hade vart mysigare med regn, nu är det bara kallt (verkligen iskallt) och mulet. Bleh.
Tisdag, wiho. Iallafall. Veckan går ju framåt! Och kvällen igår var ganska trevlig, med djupa konversationer och inte så djupa haha :$ (you have lovely titties) Oj, mina brudar är bäst. <3 Imorgon börjar pluggandet, för matte-Per var på läger och kunde inte ge mig mitt material. Men imorgon, då! wie, tidsfördriv <3


(klockan är 10:28 lokal tid, jag fryser och ligger under täcket invirad i en grön filt från självaste ikea)

Kommentarer
Postat av: Sabbi

Det är konstigt hur vädert slår om så fort! För bara nån dag senvar det supervarmt! Nu är det svinakallt :(





Kolla gärna in på min blogg och svara på min fråga angående london & paris :) PUSS!

2008-09-16 @ 09:50:40
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0