HEJ HÄR KOMMER SEGERTÅGET

DANSA SOM PÅ TECHNODROGER
hej vi kör igen (8)


Jättemysig fika med Fanny faktiskt, vi satt där i lite över 2 timmar och bara pratade om allt möjligt, och drack 4 JÄTTESTORA koppar te och varsin bit morotskaka, enorm, men jättegod! Sen gick vi runt och kollade i hobbyaffärer, sen till marimekko<3, sen till Emmaus för att prova GROTESKA klänningar och outfits. Men vi hittade lite godbitar och jag tror att jag fick tag på en marimekko-tshirt för 2 € (20 kronor!!!) och om det är äkta marimekko så hade den kostat minst 400 kr i vanliga fall, så värsta fyndet lix.

Efteråt sprang vi runt i vattenpölar och fnissade och hade värrrrsta stå upp-komiken utanför Christoffers hus, hoppas han inte tittade ut genom fönstret. Ujujuj. Fanny och jag kör mycket på kroppsspråk, och jag har ingen lust att bli singel, så jag hoppas han inte såg nåt :$

Sen träffade jag Heidi en sväng och sen gick jag hem till handär P19 och pussades och brottades och tjafsade. Puss.
(ska snart ut och gå med andrea<3)


Kommentarer
Postat av: THEDANDY

Jag måste instämma. Det hela var en mycket angenäm tillställning. Jag förutsätter att det blir en extraföreställning inom överskådlig framtid?

Tills dess, Bon Soir mon ami!



Fanny

2008-09-08 @ 19:30:09
Postat av: Alexandra

Det tvivlar jag inte en sekund på! Håll utkik efter nästa blogginlägg, ty det är också tillägnat dina och mina knasiga idéer.

2008-09-08 @ 21:27:03
URL: http://alexxxatthedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0