hejhejhejsan!

HEJ min halvt bortglömda blogg.
Dagen var like thizz:

14:20 - åkte till ÖHS, träffade lucke osv, sen gick jag till christoffer. myspyste.
15:40 - träffade petra, mia och toni på stan, hade roligt <3
17:10 - gick hela vägen från stan till musikinstitutet och lyssnade på andreas kör-övning, SAMT gick och frågade ett par killar om tobak åt henne, för hon vågade inte gå själv :(
19:20 - HEMMA! OHYEAH! spagetti med köttfärssås, mikromat, mums.
20:30 - det är vad vi kallar presens, och nu ska jag gå till petra och ha roligt med henne och toni <3



Det här är jag i mitt vardagsrum btw. Nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snyggo ;D

2008-09-22 @ 20:51:34
URL: http://itsallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0