men palla dina jävla nationaliteter! -P14, a wise man.

hehe. haha. ja. micket logisk mening, prata micket bra sverige annors, hava ett fel idagen, abo abo.
jiddrar på um och lär mig rinkebydialekt. whatup, micket underhållande, kebabsåsen dig vilja ha va. din mammas mamma.

översättning: jag har tråkigt, jag kan inte sova, jag får inte mera sms för att NÅGON alltid bestämmer sig för att mina sms är "ett helt okej avslut" så går NÅGON och lägger sig och svarar inte på mina sms precis när jag börjar bli lite kramsjuk och sådär mesigt båh-jag-vill-sova-brevid-NÅGONig :@ (ja, det är ett vettigt adjektiv, mitt nya. congrats till moi.)

www.surfthechannel.com - räddningen. verkligen. sex and the city börjar om 5 minuter, kommer jag bara få mer ångest av. de sover ju alltid brevid sina NÅGONsar :@ vilket jag iofs får göra imorgon, sova brevid NÅGON alltså. puss på mina avslöjande och odiskreta blogginlägg, om NÅGON har ett problem med detta får väl NÅGON ta upp detta med mig!

puss puss puss puss puss kebab.

Kommentarer
Postat av: Myspelle

Orka haka upp sig på "helt okej avslut". :( Jag skulle faktiskt sova. :(((

2008-09-02 @ 08:17:41
Postat av: Alexandra

hihi ofta jag är sur på riktigt, din fåntratt

2008-09-02 @ 08:31:00
URL: http://alexxxatthedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0