puss.

Nu är det nästan som att man inte behöver skriva ut bloggadressen överallt, nu är det regelbundna läsare iallafall, och det är roligt. Och fler kommentarer (jag vet att jag är dålig på att svara på dem, men jag ser dem och blir glad!), så allt rullar liksom uppåt... med min lilla bloggkarriär. Ja jösses.

Jeff Buckley - Lover, you should've come over. Den är fin, och jag har fått allt som Säkert! har gjort, så jag har suttit och fnissat lite ända sen jag började lyssna. Jag ska försöka få pappsen att göra lite caffe latte till mig, och sen ska jag sitta och vakta som en hök över min H&M-önskelista, så inget blir slutsålt. (vilket jävla liv jag har. ojojoj.)

Läste min spalt också. Skäms. Den är hemsk :$

Kommentarer
Postat av: Isa

Vilken spalt? :o :)

2008-09-05 @ 15:24:58
URL: http://nejmenisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0