svara på det här!

hej.
jag heter alexandra katarina shafranov.
jag är 25% svensk, 25% finsk, 50% rysk och född i New York.
jag bodde där tills jag var 6 år gammal.
vi var på åland varje sommar, och innan vi bosatte oss här permanent hann jag också bo i bland annat st petersburg och stockholm.

augusti 07-mars 08 bodde jag i stockholm själv, sen hoppade jag av gymnasiet och kom hem igen. jag har en katt som heter esmeralda, jag har en canon eos 400D, och jag har min blogg. jag har världens finaste vänner. jag är agnostiker och anarkokommunist. och jag syns ofta i färgglada leggings, beroende på vilket humör jag är på.

hej, det här är jag.
vem är du, och varför läser du min blogg? :>


Kommentarer
Postat av: Isa

Jag heter Isa, och allt intressant som finns att veta om mig orkar jag inte skriva nu men hursomhelst läser jag din blogg för att den är mysig, du är söt och för att... Jag gillar det helt enkelt

2008-09-10 @ 15:45:26
URL: http://nejmenisa.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Jag heter Ellis och jag läser sig blogg för att du är göllig och den är bra. Plus att jag faktiskt är ditt vandrande element :) hihi.

2008-09-11 @ 11:27:30
URL: http://estehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0