wednezday

Pusssisississ för jag älskar gråa onsdagar (jag trodde det var tisdag). mysigt att vakna upp hos min/din/sin/hej fåntratt imorse, även fast det var lite väl mycket "UPP MED DIG NU!"-tjoande. Men okej, jag ligger faktiskt kvar länge. Jättelänge. och jag är seg när jag är trött, så det tar typ en kvart för mig att få på jeansen och sånt.

Sen följde jag iallafall honom till skolan (med risk för hjärtattack) och sen gick jag till högstadiet, men så kom jag på att det var sjötemadag, så alla mina töntar var ute och kollade på båtar och såna grejer. Så jag ringde min kära, kära mor som var lite stressad och kallade mig rebecca (kul. kul. tack, jag är hennes förstfödda dotter, och hon har mage att kalla mig för rebecca. puss), men hon körde mig till Timeout så jag fick äta lite (kötttournedo med champinjonsås och stekt potatis, jag som hatar stekt mat. Men det gick ner, kul frukost!) och sen gick jag till sjömansskolan och träffade töntisarna.

och andrea och jag gick ner på stan och andrea var sur tills jag också blev sur och sen gick vi där med varsin klump i magen och hatade varandra lite grann. nej, hah. vi fikade och letade kläder och hittade inga kläder och åt gräddmunkar och blev sockriga och surade lite till.

och ikväll ska jag vara med lucaaas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0