zp zp zp.

Det är så sjukt cp!!! Den här månaden har jag ändå ätit massor, jag har varit hungrig praktiskt taget dygnet runt, jag har knappt rört på mig, igår var första gången på ungefär 20 dagar som jag inte åt ordentligt, och ändå så har jag gått ner? :< blir ledsen, för det innebär bara massa strul och tvångsmatning hemma ungefär, vilket är jobbigt och jag orkar inte med det, det är inte mitt fel att jag inte tycker om mat, men vill inte väga under 50-strecket heller, det är för lite och kombinerat med att jag inte sover så håller jag på att slita ut min kropp totalt :(

Öh, hoppas det här inte lät alltför attentionwhore-aktigt nu.
 (kanske inte är det, om jag inte bryr mig om vilka som bryr sig eller inte, men ändå!)



Kommentarer
Postat av: Isa

Du måste äta MERA helt enkelt då :( ät godis :D

2008-09-27 @ 10:12:44
URL: http://nejmenisa.blogpspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0