abbe&emma

Är på abbe&emma. Vi har möblerat om, och butiken är minst dubbelt så stor nu, det är jättefint! Luvz it yeaaah. Jenny var här tidigare idag, vi diskuterade lite, drack kaffe och skrattade åt färgerna på våra köksskåp. (svart och rött - anarchy yeah!) Jag har väldigt tråkigt. Har ringt Andrea, hon ville visst inte komma hit. Bajs på dig Andrea.

Ska umgås med Sofia idag, och sen ska jag äta på Indigo. Aaahmums. Aaahmys. Hihihå.
Christoffer var också härinne btw. Han provade en tröja och pussades med mig. Eller, jag pussades med honom mest, egentligen. Förstår inte det där, är det ett tjejigt drag eller vad? Att vilja pussas jämt. Eller så har jag ett överdrivet stort behov av fysisk uppmärksamhet, eller, jag vet inte. Förmodligen. Killar bryr sig kanske inte lika mycket.

Nu ska jag lösa ekvationer och dricka mer kaffe. Är rätt stirrig.

Kommentarer
Postat av: andreamikaelaholm

ja visst i din mun älskling <3 christoffer.. är ledsen att behöva vara den som berättar det här till dig men.. alexandra och jag brukar ha bajs sex :( förlååt <3

2009-01-15 @ 17:54:10
Postat av: andreamikaelaholm

btw.. snygg frilla du hade på folkisfilmen <3

2009-01-15 @ 17:55:23
Postat av: Christoffer

Det där var ett slag under bältet :( De ska göra en ny film, men skadan är visst redan skedd :(

2009-01-15 @ 20:07:55
Postat av: Alexandra

lol you guys. andrea käft om bajssex.

2009-01-15 @ 21:52:53
URL: http://alexxxatthedisco.blogg.se/
Postat av: Annica

det känns lite tragiskt att vi inte kan ha med christoffer i den nya folkisfilmen :/

2009-01-16 @ 15:57:15
URL: http://annikamedc.blogspot.com
Postat av: ceccan90

jag tror det är ett tjej fel :( vill oxå alltid pussas/ få närhet :(

2009-01-18 @ 19:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0