åh herregy

Gissa hur många timmars sömn jag fick inatt?
Thats right. NOLL!
Alltså, jag skojar inte - inte ens en minut. Har bara legat och vridit mig sen klockan tolv, nu är klockan tjugo i åtta. Tack och looooov så är det måndag och jag slutar ett, annars hade jag kanske övervägt självmord eller kanske lite mindre drastiskt sjukskriva mig, för min sömn håller verkligen på att gå helt åt helvete. :( Ändå har det inte vart såhär svårt sen jag bodde i Stockholm, har faktiskt inte dygnat sen dess! Konstigt.

Har precis ätit lite frukost och sitter och värmer mig i Jakobs stora ylletröja. <3
Är inte ett dugg sugen på att ge mig ut och halka och slå mig på isen, blåsa iväg och frysa ihjäl.

<----- trött shei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0